1. Готівкова оплата при отриманні замовлення
Якщо ви не бажаєте попередньо оплачувати замовлення, у вас є можливість розрахуватись в момент отримання посилки.
2. Безготівкова оплата при оформленні замовлення
Власники карт Visa та MasterCard. Також Googe Pay. Даний варіант оплати дозволить заощадити час при отриманні посилки. При зустрічі з кур’єром, менеджерами пункту самовивозу або поштового відділення вам необхідно буде просто забрати замовлення, попередньо надавши документ, що підтверджує особу одержувача.
Додатково: Ми приймаємо платежі через WayForPay. Під час обробки платежів деякі Ваші дані будуть передані WayForPay, включаючи інформацію, необхідну для обробки або підтримки платіжної інформації, таку як загальна вартість покупки та платіжна інформація.
Будь-ласка перегляньте це WayForPay Публічний договір https://wayforpay.com/wfp/files/oferta.pdf?v=4 для детальнішої інформації.
3. Оплата готівкою на пункті самовивозу
У Софіївська Борщагівка, проспект Героїв Небесної Сотні, 16а прим. 2 працює пункт самовивозу.
4. Оплата готівкою при отриманні на поштових відділеннях і пунктах видачі посилок
При отриманні посилки на відділеннях Нової Пошти.
Время, до которого нужно оформить заказ, чтобы его обработка началась в тот же день: (Східноєвропейський час по Києву) — до 17:00.
Час обробки (в днях): — 1 день.
Час транспортування (в днях) — 5 днів.
Регіони України: всі крім окупованих.
Підсумковий термін доставки: 1-6 роб. днів.
Безкоштовна доставка замовлень дорожче 1500 грн.
Тариф доставки залежить від ціни товару:
Вартість доставки від 0.00 грн. до 80.00 грн. Доставка недоступна
Сумма від 80.00 грн. до 500.00 грн. вартість доставки 70.00 грн.
Сумма від 500.00 грн. до 1500.00 грн. вартість доставки 120.00 грн.
Сумма від 1500.00 і більше доставка безкоштовна.
Випадково додалась або переплутана позиція у замовленні? Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити її.
1. Якщо під час отримання посилки доставлений товар не відповідає замовленню, кур’єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере такий товар і поверне гроші. На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів, але не окремих позицій, а всієї посилки. Якщо по товару виявлено брак упаковки і Ви хотіли б його повернути, будь ласка, не відкривайте інші товари з посилки, часткові повернення окремих товарів з замовлення або повернення товарів з пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо.
2. Якщо проблема виявлена пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист з електронної адреси, що використовувалася для оформлення замовлення, на електронну адресу info@yesday.com.ua
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт.
Якщо товар Товар належить до переліку товарів, які поверненню та обміну не підлягають, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (за чинної редакції) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text, а саме:
Додаток N 3 повернути чи обміняти товар ви не зможете.
Товари які поверненню та обміну не підлягають:
Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби
Предмети сангігієни
Непродовольчі товари:
фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
корсетні товари
парфюмерно-косметичні вироби
пір’яно-пухові вироби
дитячі іграшки м’які
дитячі іграшки гумові надувні
зубні щітки
мундштуки
апарати для гоління
помазки для гоління
розчіски, гребенці та щітки масажні
сурдини (для духових музичних інструментів)
скрипічні підборіддя
рукавички
тканини
тюлегардинні і мереживні полотна
килимові вироби метражні
білизна натільна
білизна постільна
панчішно-шкарпеткові вироби
товари в аерозольній упаковці
друковані видання
лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,
пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні
матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити,
фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір,
визначений покупцем (замовником)
аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите дефекти, можете повернути товар неналежної якості.
Будь ласка, обов’язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.
Наш менеджер запропонує можливі рішення, а в разі обміну або повернення товару організовує візит кур’єра або розповість, як відправити посилку нам.
Орієнтовно протягом 14 днів (але не більше 30 днів) після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Якщо ви не використовували карту для оплати, потрібно буде уточнити номер карти для здійснення повернення коштів, ІПН і ПІБ власника карти. Додатково вам відправлять повідомлення на електронну адресу про статус повернення.
Єдине прохання: не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, вироби, що були у використанні, або продукцію, щодо якої немає аргументованих причин для обміну або повернення. У всіх інших ситуаціях ми постараємося допомогти легко і швидко зробити обмін або повернення товару.
З усіх питань Ви можете зв’язатися з нами за телефонами: +38 098 404 5977